torsdag 24 april 2008

Jag har scrappat en vacker flicka

Jag bad mina uppdragsgivare på

Stämpelboden

om lite bilder på deras barn
Först ut är denna vackra flicka
som heter






S:et är Grungeboard , som jag embossat med glitter/silver och en gnutta svart
Namnet är skrivet med en Dymo
och jag har sen häftat fast rutan med röda häftklammer




2 stycken fotoankare med tillhörande brads
Jag har stämplat det svarta cardsocken med samma stämpel som i förra inlägget
och använt en vit dyna.





Det randiga pappret är rivet och chalkat med Fluid chalk (black).
Det svart-vit mönstrade pappret är chalkat med Fluid chalk (Chestnut Roan).
Fotohörnet är ett band jag knutit genom hålen i det svarta pappret.
Jag har använt ett ganska brett sisal-band
å det visade sig att det var omöjligt att få fast på pappret
till slut sydde jag fast det med symaskinens hjälp.
Alla papper du ser finns i
stämpelbodens sortiment



Hela LO:n
ser ut så här





Den lilla Wild rose texten
hittade jag på ett mönstrat papper
och skar ut en passande bit av det.






En liten närbild på rosbuketten





Scrappa lungt /Mariante leg. Hoppetossa

Inga kommentarer: